و بعد از قرنها...

و بعد از قرنها من اومدم ....خوش اومدم

کیههههههههههههههههههههههههه؟چییییییییییییییییییییییییییه؟کییییییییییییییییییه؟

دارم قهوه تلخ میبینم خیلی باحاله

نریم پارتی؟

کییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییه؟کیییییییییییییییییییییییه؟کییییییییییییییییییییییییییییییی؟چیییییییییییییییییییییییییییییییییییه؟

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 29 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

سلام
آپ نو مبارک فعلا بهتره بشینیم ببینیم قهوه تلخ چیییییییییییییییییییییییییییییییییییه؟کییییییییییییییییییییییه؟
ببینیم

نعیمه شنبه 1 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ب.ظ http://yeasemoneabi.blogfa.com/

سلام به دیوونه های این دیوونه خونه و اون یکی دیوونه خونه‌.
من که از هیچی سر درنیاوردم ولی فکر میکنم قصدت از این حرفا این بود که بقیه رو هم یعنی خودم میگم دیوونه کنی
اوگی من پایم. دیوانگی هم عالمی دارد.
به وب منم بسر البته اونجا دیگه دیوونه خونه نیستا!گفتم بگم یه موقع اومدی اونجا غریبگی نکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد